Skola

Sitter på skolan och har rast. Längtar just nu till vi börja så man kan bli klar någon gång. Men det går ganska bra men långtråkigt. Sedan ska ja fara och handla, och sen hem och gå ut och gå med luna. Ikväll/inatt ska jag fara och hämta Christoffer på flygplatsen. Känns som att det var jättelänge sen nu. À typ 2 veckor sen. I helgen ska vi till Åre, och på lördag ha jag match i ström. Hoppas jag kan va med. Men jag var inte med igår för jag har ont i magen. Men det är ändå mindre ont än i helgen. Då va det outhärdligt.
Juste, js har en sjukt bra grej på G! Hoppas att de gå vägen för det skulle kännas sjukt bra!
Hoppas ni ha det bra. Puss och kram:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0